Změna vizuálního stylu, návrh a příprava marketingové strategie
a komunikace pro společnost zabývající se benefity pro zaměstnance.
Realizovali jsme:
Společnost Up Česká republika přišla v roce 2021 s vizí nového směru. Chtěli změnu, profesionální a zároveň svěží pohled na věc a někoho, kdo jim pomůže budovat postavení na trhu. Následoval tendr, výhra druhého kola a naše spolupráce byla na světě!
Po prvotních analýzách a nastavení marketingové strategie jsme přistoupili k rozpracování brand manuálu, který jsme pro Up navrhli. Cílem bylo ponechat to nejlepší ze stávajícího, posunout vše o level výš a celému brandu dát nový nádech. Po celou dobu jsme intenzivně komunikovali s klientem, abychom ho pečlivě navnímali a předešli ztrátě autenticity. Díky tomu jsme mohli zpracovat kompletní customer journey, která má hned tři segmenty – uživatel, zákazník, partner. A protože se nový směr odráží ve všech sférách komunikace společnosti, pomohli jsme klientovi s přechodem na nový e-mailingový nástroj, kde jsme nastavili automatizace rozesílek a máme pod palcem přípravu šablon.
Že je toho dost? A to ještě nekončíme. Dále pracujeme na rozšiřování vizuálů napříč komunikačními kanály, čeká nás kompletní redesign a další.
Společnost Up Česká Republika se řadí mezi špičku v oblasti poskytování benefitů. Jedná se o společnost s bohatou historií, ale doba se mění a s tím i jejich nabídka, která se postupně digitalizuje. Tento nový směr si však žádal i nový styl komunikace a díky tomu jsme s Up začali spolupracovat. Od ledna 2022 postupně řešíme jak operativní „agenturní” práci, tak hlavně dlouhodobou strategii a postupně zapojujeme celou námi navrženou customer journey. Jsem rád, že se jako Inveo můžeme podílet a spolupracovat na tak zajímavém projektu, jakým Up bezesporu je.
Marek Divoký
Account manager
Nový směr
corporate identity
Pravá ruka
v grafickém designu
CRM strategie
a implementace
Kompletní vývoj nové inzertní platformy včetně celkové migrace dat z původního projektu
Case study